zaterdag 21 april 2012

RIMMEL VOLUMEFLASH SCANDELEYES MASCARA EXTREME BLACK & L'ORÉAL MEGA VOLUME COLLAGENE 24h


Deze keer alweer twee reviews in 1 artikel! Nu zijn het zoals je al had kunnen lezen twee mascara's. De RIMMEL VOLUMEFLASH SCANDELEYES MASCARA EXTREME BLACK & L'ORÉAL MEGA VOLUME COLLAGENE 24h. De mascara's zijn beide erg fijn en hebben grote borstels.




De verpakking vind ik mwah. Vind ik het nemelijk wel erg goed koop ogen. Ik denk dat het komt door de oranje dop met de glittertjes. Uhh, nee dit is niet mijn smaak. Maar goed, je kan aan de verpakking al zien dat het vast een mega groot borsteltje word! En trouwens dit is de extra black variant je hebt hem ook nog in water proof en een gewone versie.

Wow wow wow. BIG! Oke dit borsteltje is echt gigantisch! Dus als je niet met grote borstels over weg kan dat moet je deze gelijk schrappen! Ik vind het wel fijn, ook handig als je even snel moet. Hij pikt een goede hoeveelheid op een  bringt ook snel aan.




WAUW! Deze verpakking vind ik echt prachtig. Kijk hoe mooi strak het is. En die lichtgrijze kleur met het zwarte. Aan het einde zie je ook iets doorzichtigs. Het ziet er chic en elegant uit! :)

Ook dit borsteltje is erg groot, maar de scandeleyes is toch wel een stukje groter. Ik weet dat het niet heel erg goed te zien is op de foto, maar de haartje zijn gedraaid. 



RIMMEL                                                                                                                               L'ORÉAL
Je ziet niet vreselijk veel verschil maar ik vind de mascara van Rimmel wat klonteriger, maar geeft ook wel wat meer volume. De mascara van L'oréal vind ik wat intenser zwart het maakt niet heel veel uit. Die van Rimmel zou juist een extra black variant zijn en die van L'oréal. Als je een wat goedkopere mascara zoekt zou ik voor Rimmel gaan, maar als je dan toch naar meer kwalliteit zoekt moet je echt voor L'oréal kiezen want die pakt echt alle haartjes en heeft ze lengte en volume.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten