maandag 23 april 2012

Schoenen met bloemetjes print.


Hi, ook deze lente/zomer is nog steeds een musthave bloemetjes print. Ik denk dat bijna iedereen wel iets met bloemetjes print in de kast heeft hangen van vorig jaar en nog steeds is het in. In dit artikel ga ik het hebben over schoenen met bloemetjes print. Ik vind ze iniedergeval super cute!

Je hebt ze echt in alle kleuren en maten, korte stoffen schoentjes hakken ballerina's en zelf sneakers ook heb je schoenen gemaakt van leer. Hier heb ik wat foto's ervan, allemaal echt cute en leuk te combineren hopelijk inspireer ik jullie met dit artikel om een paar schoenen met bloemetjes print te kopen hihi! De bovenste foto is echt een super mooie hak trouwens en lijkt he super leuk met een zwart of licht roze jurkje.

Deze zijn in 1 woord WAUW! Echt ik vind ze super mooi, zelf vind ik ze voor mij te hoog maar ik vind deze print echt super mooi.

 Deze zijn totaal anders, en geen hak. Deze schoenen vind ik zo leuk omdat ik nog niemand ken die zoiets   heeft. En met een zwart hempje en een witte broek vind ik ze echt leuk. Maar je kunt ze natuurlijk ook anders combineren.
Oei weer hoge hakken hihi deze kleuren zijn echt super mooi en deze bloemen ook.

 Sneakerssssss! Wauw deze wil ik leuk met die witte veters en de print.
 Deze heb ik wel al bij meerdere mensen gezien, en tja ze zijn ook echt leuk.
Hihi weer sneakers maar nu van nike, als ik deze in de winkel tegen kom wil ik ze echt meenemen.

 Super cute deze hakken die kleuren zo lief en zacht echt mooi.
Als laatste deze vind ik ook mooi en deze zijn ook leuk te combineren met leuke roze accesoires !

Dit was mijn artikel hopelijk vonden jullie het leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten