zaterdag 14 april 2012

Essence SEASON OF EXTREME'S couler³ nail polish


Ik heb ze gescoord. Na een lange tijd wachten lagen ze dan ook bij ons in het Kruitvat! Hèhè.. Ik vond alle lakjes er erg leuk uit zien van essence van deze collectie. Alleen vond ik de combo's niet geweldig zoals groen en een lila/roze flacky of de blauwe met de gele. Thjaa, maar ik heb er dus twee gekocht zoals je op de foto ziet. Maar ik ben er erg over te spreken hoor dus lees snel verder!



Als eerst de verpakking nou ik vind het er leuk uit zien hoor! Netjes maar toch ook speels met de lettertype. Dit is 03 WE ARE ALL BRIGHT. Een leuk groen cream lakje & een roze/lila flacky. Alleen vind ik ook dit een vreemde combie.


Hier hebben we het creamy lakje de groene dus! En hier zien dan we het kwastje. Het kwastje is opzicht vrij   dun en erg recht afgesneden. Hmm.... mijn voor keur gaat toch echt naar een dik kwastje die mooi rond afgesneden is. Maar goed het is niet zo dat het erg slecht werkt en hij pikt ook voldoende nagellak op

.
Ziet er netjes uit toch? :)  Ik heb ze even genummerd om het zo makkelijker uit te leggen.
1. Hier heb ik 1 laagje van het groene aangebracht. Zoals je ziet heeft het zeker nog 1 laagje meer nodig.
2. En hier heb ik 2 laagjes aangebracht. Dekt perfect! 2 zijn dus voldoende laagjes!
3. Hier heb ik 2 laagjes groen en 1 laagje van de flacky.. Niet mijn combie.. Roze-Groen
4. Hier heb ik 2 laagjes van de flacky aangebracht. Dit vind ik erg mooi en dekt best goed voor een flacky!

Op naar de volgende! 

Ik kan ook deze lakjes weer apart gaan reviewen maar dat heeft eigenlijk geen nut. De verpakking is het zelfde ook het kwastje. En ook de lakjes werken het zelfde als bij de vorige! Dus eigenlijk erg goed!

De dekking werkt ook weer precies het zelfde! En dit is 05 TEAM NUDE leuke naam!

Ik vind deze combie wel heel erg leuk echt nude! Maar je kan er toch wel een beetje verandering in brengen door deze flacky er over te gooien! Zoals ik al zei kan ik er niets anders van maken als bij de groene en lilia. 

Conclusie: Super leuke buget producten. Echte aanraders! Deze lakjes kosten 2,70 als ik het niet verkeerd heb. Dus ook een aantrekkelijke prijs;. 

2 opmerkingen: