maandag 16 april 2012

Trend: Doorzichtige kleding!


Hi, een trend van nu en voor deze lente/zomer is doorzichtige kleding, vooral blouses maar ook nog andere dingen er zit wel een hempje of een topje of nog iets anders onder, anders is het wel erg bloot haha!

Oké doorzichtig mm ik weet zelf niet echt of ik het nog mooi vind of niet, ik hem zelf 1 t-shirt waarvan de achterkant doorzichtig is maar wel met een roze gloed, die vind ik erg leuk! Nu wat plaatsjes van doorzichtige kledingstukken die ik zelf erg leuk vind! :)

Deze blouse, WOAW! Serieus i love it, een beetje een print zie je echt mooi en dan met een zwart of bruin hempje er onder echt mooi ik wil deze blouse hebben haha!


Deze is wat meer standaard maar nog steeds vind ik het super leuk, gewoon zwart maar toch bijzonder doordat deze blouse doorzichtig is, hihi.

Dit is een hele outfit, ik vind hem echt mooi die blazer en tas en broekje en de ketting zijn al mooi maar het shirtje is doorzichtig. (ik zag het zelf eerst niet haha je moet even goed kijken!) Ze heeft er onder een effen zwarte bh of bikini aan.

Deze is totaal iets anders dan de vorige plaatjes hihi! Een paars topje eronder en een riem leuk! Het lijkt echt leuk, maar ik zou het toch zelf niet aan doen.


Weer zwart, maar nou met een printje, en alleen en bh eronder ik benieuwd hoe deze look er van de voorkant uitziet. Maar van de achterkant vind ik hem heel bijzonder, speciaal maar mooi lijken.

De laatste foto, deze is in 1 woord: apart! Maar toch spreekt hij mij aan, door de kleur van de blouse. En een leuke tas!

Dit waren wat foto's waar ik de trend erg leuk vind! Doordat ik opzoek ging naar deze trend vind ik hem eigenlijk alleen maar leuker geworden! Er is bij deze trend heel veel mogelijk, maar zelf zou ik het nooit zo dragen dat je mijn bh kan zien maar toch en hele leuke trend en door deze trend heb ik zin om nog wat meer kledingstukken te kopen waar wat in zit dat doorzichtig's in zit. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!

Doen jullie mee met deze trend? Welke foto spreekt jou het meeste aan en zou je zelf ook zo dragen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten