dinsdag 10 april 2012

Tag: Let's get very personal.


Hee iedereen, mijn naam is Laura en ben 13 jaar. En het leek mij leuk om vandaag deze tag te doen! Dan leren jullie mij ook iets beter kennen hihi. Veel plezier met lezen.


Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor? Ik denk het hihi.

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel) Uhh, ik weet niet of dat ooit geweest ben.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten) Ik heb nu erg zin in patat met joppiesaus jammie!

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn? Mijn vriendinnen José, Jasmijn (waarmee ik deze blog heb) en Yvet. Met hun is altijd gezellig en lachen we veel.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen? Dan geen kinderen, 10 zijn mij er te veel.

Wat hoor je op het moment van schrijven? Stronger- Kelly Clarkson! Zij is mijn favoriete zangeres en dit is een van haar mooiste nummers.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan? Hij staan met waar mijn hoofd ligt tegen de muur en aan de zijkant tegen een nachtkastje haha!

Waar denk je op dit moment aan? Grappige tag.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden? Ik denk het, ik probeer het in ieder geval wel.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen? Ik weet niet, ik denk mijn moeder?

Wat doe jij altijd als je nerveus bent? Ik doe niet echt iets als ik nerveus ben, ik moet wel altijd heel nogdig naar de wc haha.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk? Tja ik denkt het wel haha wat een gekke vraag eigenlijk. Toch zijn er ook wel redelijk veel mensen die mij enorm irriteren, lol.

Is er iemand die jou volledig begrijpt? Ik denk niet dat er iemand bestaat die jou volledig begrijpt mijn vriendinnen komen erg in de buurt, en José begrijpt me echt bijna altijd!

Heb je op dit moment een reden om te lachen? Jaaaa, ben aan het skypen met José en wij lachen bijna altijd als we met elkaar praten want we hebben dezelfde humor haha. (dit plaatje hierboven heeft niks met deze vraag te maken hoor, maar alsnog ik kan goed, nep lachen haha!)

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil? Niet zo letterlijk maar wel met ongeveer de zelfde betekenis hihi.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben? Ja ik zou dan wel gelukkiger zijn ja.

Vertel jij je ouders alles? Nee lang niet alles.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken? Uhm, ik weet niet ik val niet echt op jongens die roken maar zal ik met iemand hebben en die zou gaan roken zou ik erg twijfelen of ik het zou uitmaken want als je iemand echt leukt vind..

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand? Nee, en ik hoop het ook niet.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond? Nee. :$

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu? Vooral de toekomst eigenlijk.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht? Als ik goed slaap en dus ook meestal tussen de 7 en 10 uur.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan? Uhh, ik weet dat eigenlijk niet van me zelf, ik denk het wel? Hihi.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad? Nee haha!

Wat heb je voor het laatst gedronken?  Ik heb voor het laatst water gedronken.

Welk soort bed heb jij? Uhm een gewoon 1 persoonsbed.

Hou je van de regen of haat je het? Ik haaaaaat het haha ik heb het liefst altijd zon!

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat? Uhm niet dat ik me zo kan herinneren.

Zien mensen jou als optimist of pessimist? Ik heb echt geen idee.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na? Uhh vriendinnen denk ik.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien? Das al lang geleden, ik denk twilight saga breaking dawm part 1 met José en nog 3 vrienden.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen? Nog niet, maar gaat vast nog wel eens een keer gebeuren.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven? YEAAAH PARTYYY!

Heb je spijt van je vorige relatie? Nee?

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek? Concert als het van een een leuke artiest is.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt? Uhh nee eigelijk altijd verschillend.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte? Ja, een keer had ik feestje en mocht ik en nog wat mensen blijven slapen ik was redelijk hyper en zei voor de grap tegen de mensen die gingen 'het was leuk dat jullie er waren maar nog leuker dat jullie weg gaan' hoor ik later in de klas een meisje zeggen dat ik dat zei en dat dat heel gemeen was, mannnn it was a joke!

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed? Nee, ik besteed er zoveel tijd als nodig hahah.

Ben jij snel jaloers? Tja ik denk van niet hihi.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht? Uhh nee 2 week geleden wel.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie? Nee op dit moment niet.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt? Ik heb eerlijk gezegt geen idee!

Maakt de gedachte aan je ex je woedend? Nee totaal niet.

Wat doe je morgen? Ik ga naar school.

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft? Ik denk het niet haha.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment? Ja die zijn er.

Heeft je ex je ooit bedrogen? Nee, denk ik.

Houd je van suikerspinnen? uhh jaaaah, ILOVECANDY.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd? José of mijn moeder denk ik.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen? Toen ik klein was tegen mijn opa en papa aan.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10. Ik geef een 5 ben deze week ziek geweest dus niet echt iets leuks gedaan.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten? Uhm ja mijn vader en broer denk ik.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?  Proberen te slapen.

Wat is je stemming op dit moment? Moe maar wel gezellig met José op skype!

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag? Mijn vader.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt? Uhm niet iets speciaals nee.

Met wie was je gisteravond? Gewoon thuis met familie, maar alleen in mijn kamer.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren? Nee.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen? Jongen, i think.

Heb je plannen voor dit weekend? NOG niet, hihi.

Nou vonden jullie het leuk om te lezen, ik hoop van wel. Tot de volgende keer, Liefs Laura! <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten