maandag 9 april 2012

2 keer de perfecte lente/zomer outfits!

Tumblr_ljjkxipgpk1qad2wmo1_500_large
Ik heb voor jullie 2 perfecte lente/zomer outfits gecreëerd! Het is al wel een beetje te zien op tv dat de winkels reclame maken over lente outfits maar ik heb er dus ook 3 samengesteld en ik probeerde zoveel mogelijk butget te houden.
SEXY / STRONG - H&M

1. H&M Jack Beige                                     39,95 
2. H&M Rok Groen                                     4,95
3. H&M Set van 3 armbanden Zwart/Wit     4,95
4. H&M Legging Zwart                                9,95
5. H&M Oorhangers Zwart                          3,95
6. H&M Schoenen Zwart                             24,95
                                                                   ______ +
Totaal                                                          88,70 euro 
Deze outfit vind ik echt super leuk! Dit is echt mijn style! En geloof me dit is niet duur voor een hele outfit! Met zelfs schoenen!

COOL/HOT

1. H&M Jeans Short                    19,95
2. H&M Singlet Groen                 9,95
3. H&M Set van 14 armbanden   3,95
4. H&M Ceintuur Bruin               4,95
5. H&M Zonne bril Zwart            4,95
6. H&M Schoenen Zwart             9,95     
                                                  _____ +
Totaal                                        53,70 euro
Deze look vind ik wat stoerder. Maar toch wel heel erg leuk. 




Welke van deze outfits vind jij het leukste?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten